Benim 50 mg şık yüklemenin 1. Saati 208 çıktı 😔 doktorum perinatolojiye yolladı, bebeğin suyunda ya da kilosunda artış yok çünkü zaten aylardır yemek yedikten sonra rahatsız olduğum için yemek yemeye korkuyordum iki lokma yiyip kalkıyordum. Perinatoloji dahiliyeye ve diyetisyene yolladı, 1 haftalık diyet yaptım sabah öğle akşam yemek öncesi ve yemekten 1 saat sonrası olarak günde 6 defa şeker ölçümü yaptım, açlık şekerim de tokluk şekerim de hep yüksekti. Bir hafta sonunda perinatoloji uzmanı insülin başlaması için endokrine yolladı, insülin ve diyetle devam ediyorum şu an