Merhaba herkese bende polikistik var geç yumurtlama olmuş öyle hamile kaldım. Aslında adet tarihim 23 Aralık ama 27 Ocak da erken gebelik testi bile silik çıktı geç yumurtladığım belliydi. Geçen çarşamba keseyi gördük sadece sonra betam 4000 küsür çıktı kaç haftalık oluyor acaba ne zaman kalp atışlarını duyarım böyle geç yumurtlama yaşayan var mı ?