Normal de 2 litre anca içerdim ama bebeğin suyu az 4 litre içmen gerek dedi doktorum çok migdem bulanıyor ama mecburen içiyorum ve idrar yolu enfeksiyonu var maglesef gebeliğimin başından beri şuan 27+5 oldum hala geçmiyor antibiyotik fitil kullandığım halde inşallah herkes sağlıkla bebegini kucağına alsın vakti saati gelince 🫠