leylacrv Kızlar 27 haftalik olcam yarin. göğüs ucum aşırı kuruyor ve kaşınıyor kaşıyınca yanıyor bunun için önerebileceginiz herhangi bir krem var mı
iremc7 leylacrv canım ben öyle durumlarda lansinoh markasının balmını kullanıyorum direkt kaşıntıyı kesip rahatlatıyor. Balm yerine kremini de alabilirsin genelde herkes memnun bu markadan☺️
eed21 Ben kantaron yağı kullanıylrum. Bugünlerde biraz ara verdim diye hemen kurudu hassaslaşmaya başladı yine. Hemen geri başladım sakinledi. Doğal yağlarla yağlamanızı öneririm