Gulcee canım dün akşam bende baya kanama oldu sonra kendiliğinden durdu ama hemen doktora gittim doktorum zaten kanama olursa gel demişti birde eşimle bende kan uyuşmazlığı var muayene olduğumda doktor kese önünde kanama alanı var dedi düşük riskin var hiç bir şekilde yataktan kalkmıcaksın tuvalet haricinde dedi iğne yaptı iki tane biri kan uyuşmazlığı diğeri progestandı galiba 5 günde bir vurulcaksın dedi iğneni progestan hapına ve folik asite devam edeceksin dedi şimdi yatıyorum