prensesannesi246 Kızlar 18 haftalık hamileyim sağlıkocağındaki ebemiz hareketlerini artık hissediyor olmam gerektiğini söyledi ama ben hala hissetmiyorum normal mi??
ebrudefnee prensesannesi246 benimde 17 haftalık 2.gebeliğim sanki hissediyor gibiyimde hissetmiyor gibiyimde emin değilim bazen sanki hareket oluyor gibi ama bağırsak hareketleri felan mı acaba diyorum çok nadir oluyor
Dlrdgn prensesannesi246 merhaba bende 18+2 yim ikinci gebeliğim olmasına rağmen hiç hissetmiyorum daha. Çok arada bir içim gıdıklanıyor sanki o zaman haraket ediyor heralde diyorum belirgin hiçbirsey yok malesef bende de
ayso5 prensesannesi246 normal bence banada dert olmuştu çok çok az hissediyordum 19 dan sonra başladı 20. Haftaya bikac gün kaldi
prensesannesi246 mervenur09_ herkes ikinci hamilelikte erken haftalarda hissedildiğini söylüyor ama bende de tık yok 😁 sadece iki gecedir idrar keseme doğru hafif bir his yaşıyorum onda da hemen çişim geliyor zaten değişik bi his ama bebek hareketi mi değil mi anlayamıyorum
prensesannesi246 ebrudefnee ebemiz öyle söyleyince korktum bende açıkçası yanlış giden bir şeyler mi var diye düşündüm ama görüyorum ki yanlız değilim :))
mervenur09_ prensesannesi246 AA aynı bnde öyleyim sanki Altan vuruyor 😄 yok bnce çocuk çoğaldıkça his de gidiyor
ebrudefnee prensesannesi246 herkes erken hissedecek diye birşey yok bide bu haftalarda hareketleri net olmadığı için insan tam anlayamıyorda
Es07 prensesannesi246 Ben emin olmamakla beraber,kelebek kıpırtısı gibiydi 20-22 belli oluyor zaten Herkes aynı zamanda hissetmiyor canım
pinarersu prensesannesi246 ikinci gebelik benimde. 21. Haftaya girdim hissediyor gibiyim ama elimi koyunca tık yok bilemedim😄
bzly prensesannesi246 20. Haftadan sonra hissetmeye başlamıştım ben de plesanta önde olduğundan çok hissetmeyebilirsin demişti Dr endişe etmeyin bence