Merhaba güzel anneler ❤️>
Doktorum Özel Ümit Hastanesi’nde Murat Şenol. Ümit Hastanesi’nde doğum yapmayı düşünüyorum ama henüz emin değilim.>
Daha önce burada doğum yapan annelerden rica ediyorum;>
• ebeler ve yatıştaki hemşireler nasıldı?>
• doğum süreci ve hastane imkanlarından memnun kaldınız mı?>
• Murat Bey’in yaklaşımı nasıldı (özellikle sezaryen / normal doğum konusunda)?>
Deneyimlerinizi bizimle paylaşırsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim 🤍>
Merhaba güzel anneler ❤️>
Doktorum Özel Ümit Hastanesi’nde Murat Şenol. Ümit Hastanesi’nde doğum yapmayı düşünüyorum ama henüz emin değilim.>
Daha önce burada doğum yapan annelerden rica ediyorum;>
• ebeler ve yatıştaki hemşireler nasıldı?>
• doğum süreci ve hastane imkanlarından memnun kaldınız mı?>
• Murat Bey’in yaklaşımı nasıldı (özellikle sezaryen / normal doğum konusunda)?>
Deneyimlerinizi bizimle paylaşırsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim 🤍>