Helenaaa hastaneye gitseniz bile muhtemelen progestan verecekler yine dinlenin çok hareket etmeyin ama lekenmede artış olursa yine hastaneye gidin derim serumla daha fazla verirler progestan çünkü, dua edin bu aşamada başka yapacak birşeyiniz yok ve öncelik her zaman öncelik hamilelik sürecinize vermeye çalışın ne yaşadınız bilmiyorum ama tüp bebek sürecide çok zorlu bir süreç bunu biliyorum