Testi 15gün sonra yapın erken yapınca iğne etkisi ile pozitif çıkıyor yazıyordu Bi formda. Bende ovitrelle iğne vurundum ama aşılama olmadım 36. saat deneyin dediler fakat stresten yapamadık ertesi gün oldu etkisi geçmemiş demekki ki o Ay tuttu şuan 11 haftalık hamileyim darısı isteyenlerin başına 🤲