tubaadln ben 7 sene önce normal dogum sırasında almıstım epidural , belden iğne yaptılar ama önce 4 cm acıklıga ulasmam beklendi.. sanırım belki bir açıklık gerekiyor vermeleri için. onu verince rahatlamışım öyle diyolar ben çok hatırlamıyorum sancıdan :) bana kalsa bir işe yaramamıştı ama yanımdakiler yaramaz olur mu seni sarhos gibi yaptı diyolar