ebru1095 henüz bende başlamadım almaya muğlada yaşıyoruz ve yazları berabt oluyor hava 40 derece altını pek görmüyor mecbur kısa kollu alıcam ,belki ilk hastane çıkışları uzun kollu olabilir ,o yüzden bekliyorum yazliklarin gelmesini mart sonu Nisan dan öncede geleceğini sanmiyorum