senafurkan11 canım 35+3 de benim de rahim ağzım olgunlaşmış kanamam oldu peşine sancım başladı ciğer geliştirici yapıldı sancı için ilaç başlandı 1 hafta o ilaçları kullandım 1 hafta boyunca sürekli lekelenmem oldu geçen hafta da nişanım geldi ama sancım yok su gelmesi yok bebek hareketlerini de hissediyorum Doktor açıklık muayenesinde de etmesi . Beklemedeyiz