nrna bebek kaybından sonra yeniden hamile kalmak ve süreçi sakince geçirmek biraz zor insan hep yine olur mu korkusu yaşıyor ama bi abla bana şey demişti aynı ateş bi eve iki defa düşmez demişti Allah’ın izniyle sağsağlim vakitlice gelsinler inşallah 🙏🏻