busetekerr Kızlar doğumunuzu başlatmak ve doğum sürecinizin kolay geçmesi için neler yaptınız nasıl tavsiyeleriniz var benim 2. Gebelik olmasına rağmen bebişim sanki gelmeyecek gibi duruyor tabi daha yeni 37+1 günlük de yavaştan hurma egzersiz hareketlerine başladım oğlum 38+3 de doğdu bakalım bu bebişim ne zaman gelecek. Sizin tavsiyeleriniz nelerdir acaba doğumunuzu kolaylaştıran 🌸😊
Ulkumom busetekerr bende yerimi alayım. Benim yaptıklarım yürüyüş, egzersiz. Hurma, ananas, eşim olmadığı için yanımda ilişki yok ama bunu da çok öneriyorlar. Varda başka tavsiyeler bende burda bekleyeyim.
Zeyno321 busetekerr az once burda labor egzersizlerini duydum yaptım hurma yemekten icim disima çıktığı icin sutlu hurmali milkshake tarzı bi içecek hazırladım içtim uyumadanda papatya cayi içerim insallah birkaç gun bunları uygulayıp dogururum oyle umut ediyorum 😁
busetekerr Zeyno321 Bende sütlü hurmalı içecekler yapıyorum sürekli yemekten midem kalktı artık 🤣 bende ada çayı alıp içmeyi düşünüyorum ya umarım en kısa zamanda sağlıkla doğururuz son günler çok yorucu artık 😊
Asli0808 40+5 17 aylik oğlum var evde de hsreketliyim surekli evi topla remizlik di derken adacayi hurma ananas yuruyus bugun kontorle gittim 4 cm acıktığım vardı evdeyim suan kalcama agri vuruyor ama sancı mi.bilmiyorim
busetekerr Asli0808 Benimde bebişim çok hareketli birde erkek çocuk hiç durmuyor yerinde maşallah izin vermiyor oturalım sağolsun 😊 İnşallah sağlıkla kucağına alırsın canım 40+5 e kadar beklemem ben umarım 😊
Zeyno321 busetekerr ben onu bi hafta içtim midemj cok yaktığını fark ettim papatya canıyla devam ediyorum genelde bide sütü kesiyo faln diye gordum burds ama bilmiyorum tabiki aslını