Mihrasina_ Kızlar ilk zamanlar hariç hiç böyle sancım olmamıştı adet sancısı gibi giriyo şuan anlam veremedim doğum ancısı felan değildir değil mi
Mihrasina_ AuraMomB yok canım ben hala dogurmadım şimdide doğurmak için uğraşıyorum 38 olduk nerdeyse tık yok onu yazdığımda muhtemelen yalancı sancılarım yeni başlamıştı