Minnakminik Merhaba reglin ikinci günü gonal f 100 ıu kullanmaya başladım. 4 kez vuruldum 5. gün kontrolümde 10 mm ve 11 mm iki yumurta tespit edildi. Doktorum 4 gün daha aynı dozda kullanmamı ve kontrole gelmemi söyledi. Bu sürede bu boyut sizce normal midir?
Sezei Minnakminik şu an çok normal kuzum hatta biraz büyük bile sayılabilir yumurtaların ama dozun biraz yüksekmiş ondanda kaynaklı olabilir ben 6 doz kullanıp 7. gün kontrole gittiğimde 13 mm idi 50 ünite kullanıyordum sonra 2 gün daha kullandım gittiğimde hala aynı boyuttaydı arkadan gelenler büyümeye başlamıştı 75 üniteye çıkardık 3 gün o şekilde kullandım bu seferde baya yumurta büyümüştü iptal olmuştu o ay ama bu ay sadece 2 tane büyüdü biri 16.5 biri 13 mm o gün son dozu vurundum ve çatlatma iğnesi yaptım geçen hafta perşembe aşılama oldu şu an hala bekleme sürecindeyim
Minnakminik mucizebebekkk589 ilk aşılamam femara ile olmuştu, sonuç tutmadı. Doktorum bu denemede iğne ile yapmak istedi.
anlrnalbumu Minnakminik evet canım cuma gecesi çatladı 20 mm de olması lazım transfer hazırlığındayım
Minnakminik anlrnalbumu sizin için dua edicem🙏 güzel bir sonuç alın inşallah. Kaç günde ulaştı bu boyuta?
Minnakminik Sezei ben zor zamanlar geçirdim ama hep olumlu düşünüyorum, inşallah güzel günler gelecek🙏