Eymenata bende 31 de gitmiştim 1500 dü henüz biraz zayıf dedi ama kafana takıcağın bi durum yok dedi. Bende bu doktorları anlamıyorum zayıf olur zayıf kilosu olur kilolu ne istiyolar bizim psikolojimizden acaba... herkesin hamileliği farklıdır her kadının 2. Doğumu bile farklı olur kimsenin bebeğinim kilosuyla kıyaslama yapma onun için hiçte kafana takma yarın hiç bişey çıkmaz allahın izniyle içini ferah tut