Papatya05_ uzunlar kanala girmiş mi bilmiyorum ama doğum pozisyonundaydı 35. Haftada zaten sezaryen olacağım için pek önemsemedim 38. Haftaya giriyorum pazartesi kontrolüm var sezaryen için gün alırım
seydaky Yok canım bu haftada girmesi normal diye biliyorum. Benim 21. Haftada girdi zaten serklaj dikişim var ilaçlar falan şükür 32 deyim. Mrrak etme sende iyi bu haftada girmesi zaten 3 hafta sonra doğsa bile normal :)