kmulhim Haftamdayım 10 kilo aldım. 49’la hamile kaldığım için çok gibi gelmiyor görüntümde ama sayılar çok hızlı artıyor gibi. Sizde durumlar nedir ??
Sisihappy kmulhim merhaba sizin kilonuzda olanlar genelde hep daha fazla kilo alıyor tanıdıklarımdan 20 30 kilo alan var ama hepsi de verdi kilosunu sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah ben 36+3. Hafta 70 kiloyla hamile kaldım +8,5 kilo aldım şuan
annebebeka kmulhim 4. Ayimi bitiyorum ama hâlâ kilo almıyorum aksine sürekli kilo veriyorum, karin büyümesi falan da yok ilk gebeligim olduğu için bilmiyorum sizdede böyle miydi, çevremde hiç kimsede böyle bir şey görmedim merak ediyorum
gerigeldik annebebeka ilk hamileliğimde 5. Ayıma kadar hiç kilo almamıştım, vermemiştim de. 5. aydan itibaren karnım belirginleşmeye başlamıştı. Normal aslında
sudeli4 annebebeka ilk gebeliğimde bende ilk 4 ay hiç kg almadım hatta kusmaktan 5 kg vermiştim doğuma kdr toplamda 11 kg aldım bebişim kg de İyiydi. Şimdiki gebelikte 20. Haftamdayım henüz 1.5 kg aldım sonralara doğru ne olur bilemiyorum
Sinerjik 22.haftamdayim 1.5 kilo aldım yiyorum bebegin gelisimi de iyi ama kilo almiyorum hatta cevrem o kadar zorbaliyor ki simdiden 😪
Alparslanmomm kmulhim 27+4 deyiz şuan . 65le hamile kaldım şimdi 61 kiloyum. İlk üç ay 58lere 57lere düşmüştüm 🥹
Semilk05 kmulhim 1,5 kilo alfım bende 50 ye yakındım 51,5 güncel 17+0 İlk hamileliğimde de 48 le kaldı. 63 le gittim doğuma
kmulhim Sanırım gerçekten az kiloyla hamile kalınca kilolar uçarak gidiyo korkunç geliyo bana hele kalan haftaları düşünce 🥲
annebebeka gerigeldik ya bende hep 55-60 arası iniş çıkış oluyor doktoruma sorucaktim normalde ama unutuyorum işte
annebebeka sudeli4 yok ya bende kusma yoktu aksine iştahım o kadar açıldı ki sürekli bir şeyler yiyiyordum ona rağmen kilo vermek falan tuhaf geliyor
1234smgl kmulhim bu kilo olayı biraz erkek ve kı bebek olarak değişiyor daha önce 2 erkek gebelik yaşadım manken gibiydim bu bebeğim kız maşallahım var aslında ölçülü yiyorum ama yine çok kg alıyorum 5 kg aldım 20 hafta 😂
kmulhim 1234smgl benimki erkek ve boğa burcu olunca sanırım iştah maşallah hiç Gitmedi bulantılar bile engel olamadı yememe