biz aldık, görüp görebileceğiniz en konforlu araba diyebilirim tek kötü yanı puset yönünü tek tuşla değil de siz manuel olarak değiştirmek zorundasınız, onun haricinde pusetşnşn emniyet kemeri,sürüşünün hafifliği vs çok hoşumuza gitti başka sormak istedikleriniz varsa yardımcı olabilirim