merve_tp Hali hazırda doktorum var ama kendi kliniği var. Arkadaşımla konuştuk bugün kliniği olan doktorlar doğumda daha yüksek ücret alıyormuş. Eşim erkek doktor istemiyor ben de öyle. Tavsiye özel kadın doktor var mı?
Pembemiimavimii littlechick ay benimde canım doktorumdur kendisi kaç haftalıksınız 🥰 nasıl güleryüzlü bir doktor değil mi
badhomian medicana ataköy Sevtap Alkan benim doktorumda o aynı zamanda bagcılarda yaman tıp merkezindede doktorluk yapmaktw araştır istersen canım benim sağlık sigortam var diyr medicanayı tercih ettim klinik daha uygun olabilir
littlechick Pembemiimavimii ben şuan hamile değilim 😇 ama dediğiniz gibi çok güleryüzü. Ve sevecen, çok naif kendisini çok seviyorum 🥰