Lilo128 Etrafımızdaki herkesten hamilelik haberi alıyoruz. Bizde 1 yıldır deniyoruz ama olmuyor. 2 sefer klomen çatlatma iğnesi denedik olumsuz oldu. Benim ve eşimin tüm testleri normal, hsg bile çekildim normal. Ama her ay umutlu bekleyiş ve hüzün. Üstüne bir de tüm yaş grubu arkadaşlarımızın hamilelik haberleri eklenince daha da stres yapıyorum aşırı moralim bozuk. Dertleşmeye geldim Allah tüm bekleyenleri sağlıklı evlatlarına kavuştursun inşallah benim için de dua edin 🙏🏻
Kelebekkkk34 Lilo128 herkes şanslı olamıyor maalesef. Kimisi istemediği halde kalıyo üzülüyolar bizse hasretle bekliyoruz. Bir buçuk yılı geçkin süredir uğraşıyoruz olmuyor benimle birlikte evlenen hatta benden sonra evlenenlerin bile kucağında çocuğu var. Çok üzülüyorum ağlıyorum ama insan bi müddet sonra takmamayı öğreniyor canım. Aşılama dene istersen canım
rumkaya Lilo128 sağlıklısı için dua et arkadaşım Eylül ayında hamile kaldım çok sevindim ama gelişim geriliğinden dolayı kürtaj olmak zorunda kaldım o zamandan beri uğraşıyoruz bu ay birkaç testim yalancı pozitif verdi bugğn kan verdim negatif 4 gündür regl olamıyorum hayal kırıklığımı düşün… gerçi hamile olsam bile sevinemiyorum düşecek diye korkuyorum. Dediğin gibi çok zor her ay defalarca test yapmak umutla beklemek Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin hepimiz için 🥲🤲🏻
asennaa Lilo128 klomenle biz de iki defa denemiştik olumsuz olmuştu, femara ve çatlatma iğnesi yapınca tutmuştu
busrasya2334 Lilo128 sizin gibi hiçbir sorun yokken iki aşılama iki tüp bebek üç tane de transfer oldum toplamda ve tek nedeni stresti olmuyor stresi ile olmuyordu bizim biliyorum çok zor sma öncelikle stresinizi yönetmeye çalışın ve bu düşünceyi kafanızdan atmaya çalışın tek çözüm bu bence kendi deneyimimle söylüyorum sadece stres yüzünden iki sene tedavi ile uğraştım
Lilo128 Kelebekkkk34 doktor gonalf verecekti aşılamadan önce birde iğne deneyelim dedi. Hsg den sonra 3 ay beklemek istedim bu 3. ayım artık şubatın sonunda gidip iğneyide isteyeceğim. Rabbim hepimizin kucağını sağlıklı bebeklerle doldursun inşallah
Lilo128 Lilo128 deli gibi sigara içende hamile kalıyo, her akşam alkol alanda hatta başka şeyler içenler bile patır patır doğuruyo (rihanna mesela)😂 benim kullanmadığım vitamin kalmadı eşiminde öyle keçiboynuzu filanda ayrıca herşeyi yaptık herşeyi. Ama doğru düzgün beslenemeyen insanlar patır patır doğuruyo afrikada orda burda heryerde valla sinirlerim bozuldu artık gülüyorum :)
Lilo128 rumkaya inan öyle yapıyorum benimde 1 kimyasal gebeliğim var 1 yıl önce bidaha hiç kalamadım. Doktrlara vitaminlere para vermekten bıktık artık her ay. Allah razı olsun tüm bekleyenleri kavuştursun bebeklerine 🙏🏻
Demtserkan Allahım bu mübarek 3 aylarda hayırlısıyla sağlıkla ikinizede nasip eder inşallah 🤲 dualarım sizinle en kısa zamanda da rabbim nasip etsin inşallah 🤲
gulten_1 Lilo128 bizde 3 sene denedik olmadı eşimde de bende de tahliller tertemiz çıktı hiçbirşey bualamadılar çatlatma aşılama denedik oda olmadı, en son tüp bebek oldu, bende çok merak ediyorum herkes nasıl hemen hamile kalıyor özellikle instagramdaki fenomenler hala doğurmaya devam ediyorlar peş peşe oluyorda istedikleri zaman çok ilginç geliyor bana 😊
Hana20 Aynı durumdayım ben de maalesef. İkimizde de hiçbir sıkıntı yok ama 17 aydır olmuyor. Ovülasyon testleri yaptım kürler denedim takviyeler kullandık ama hep negatif. Çalışıyorum aylarca kafamdan attığım da oldu ama yine olmadı. En son artık tüp bebek merkezine gittim sebepsiz infertilite için ilk aşılama yapılıyormuş. Biz bu yola girdik. Önümüzdeki hafta aşılama olacağım. Hayırlısı bakalım
Hana20 Lilo128 Ben Eskişehir Yunus Emre devlet hastanesine gidiyorum. Rapor çıkıyor sadece ilaç ücreti ödedim. 3 bin civarı
dalyaluna35 Öncelikle hayırlısı saglikla olsun kuzum. Sağlıksız olup o zorlu süreçlerden geçeceğine hic olmasin. Ben de senin gibiydim zehirli guatr ım var bir sure tedavi gormek zorunda kaldim gordugum tedaviden dolayi bebek durumum ertelendi hemsireyim ve çalıştığım yerin dibi cocuk bolumuydu her gecen bebeği görünce ağlardım ekipte evli olup tek cocugu olmayan bendim herkes sırayla hamile kaldi dogurdu cok agladim cok acele ettim Allah bir tane nasip etti sonra benden aldı 15. Haftada kaybettim vakti degilmis demek ki dedim. 7 ay sonra sukur ki guzel haberi aldim yine korkularim var ama tevekkül etmeyi öğrendim sabretmeyi ogrendim olmuyorsa gercekten vardir bi hayir dogru vakitte saglikla hayırlısıyla olsun.. benim doktorum bu takviyeleri verdi bana, bu nad olan takviyeler mitokondri hücre enerjisini kuvvetlendiriyor ve hiçbir takviye bunun gibi içerikli degil dedi. Ben kullanamadım kadin olan tükenmisti yoktu ama eşim kullandi, ben sadece diger takviyeler ekstra d vit omega 3 ve folik asit kullandim bir de beslenmeyi cok kısıtladı full sağlıklı beslenme ile gittim zaten tiroid hastasi oldugum icin beslenme ve kilo alma kısıtlamam var. Yumurtlama olana kadar sogan kuru yumurtlamadan sonra havuç kuru yaptim, ekstra hacamat yaptirdim o ay hamile kaldim. Bir de stres cok etkiliyor her seye dikkat et dunya kadar takviye kullan stres yaptin mi kortizol seviyen yukseliyor o da yumurtalik kalitesini kotu etkiliyor demisti doktorum. O yuzden meditasyona yonel pilates yap zihnini boşalt. Digerlerini de bir araştır derim, saglikla hayırlısıyla tutsun insallah..
mrvrm dalyaluna35 soğan kürüne hangi gün başlayıp yumurtlamada bıraktınız. Adet başlayınca mı başladınız. Havuç kürüne de ne zamana kadar devam ettiniz?
Irem-61 Lilo128 çok haklısın ben şuan gebeyim ama zamanında bende yaşadım bu duyguları ağladım eltim hamileymiş söylemeyin nazar değer diye gizli gizli konuştular. yaşıtlarıma göre fsh ım düşük erken menopoz dedi doktor. ama tam gönülden her şey Allahtan diyip neredeyse hiç ilişkiye girmediğimiz ay hamile kalmışım. üzülme imtihan. Rabbim en kısa zamanda en güzel şekilde nasip etsin inşallah. Göklerin ve yerin egemenliği Allah’a aittir. O dilediğini yaratır; dilediğine kız çocukları bahşeder, dilediğine de erkek çocukları bahşeder.Yahut erkek ve kız çocuklarını birlikte verir. Dilediğini de çocuksuz bırakır. Şüphesiz O her şeyi bilir, her şeye gücü yeter. şura suresi
Ekonomist28- Lilo128 canım ben hamileyim ve size hamile kalmak isteyenlere gönülden dua edeceğim, ama bir vitamin tavsiye etmek istiyorum “Pregros Plus Wm “ bunu tavsiyem alın hem siz için hem eşiniz günde 3 defa falan. Biraz pahalı ama denemeye değer. Benim 2. Gebeliğim ikisi de bu vitamin sayesinde doktorumun önerisi ile. İnsallah faydası olur. İki kutu alın birini eşiniz sürekli kullansın birini siz. İçinde 90 tane var zaten düzenli kullanın. Allahım tez zamanda nasip etsin hayırlı sağlık evlat.
Aaayseeert Lilo128 bacım emin ol herkes hamile değil hamile olanlar kadar olmayan da çok bende seneler sonra tüp bebekle hamile kaldım Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲