Senaplt gelmemiş gelecek için endişe etmeyin. Evham vesvese sizi daha çok strese sokar. Biraz olayları akışına bırakın. Sizi anlıyorum benimde bazı problemlerim vardı ve boşu boşuna yaptığım stresle kaldım. Ne sana ne eşine ne yavruna hiçbir faydası yok bu evhamların. Herşeyi yeri zamanı vakti gelince tatlı bir dille söylersin. Emin ol gebelik ilerledikçe biz kadınlara farklı bir annelik gücü geliyor ve önceliklerini rahatça ifade edebiliyorsun. Eğer birilerinin doğumda ve sonrasında sana yardımcı olmasını istiyorsan kabalık halde gelmemelerini istemediğini uygun bir dille iki tarafa anlat. Evinin küçük olduğunu, kendinin de rahatsız olacağını bu yüzden ayrı ayrı vakitlerde senin yanına gelmelerini söyleyebilirsin. Unutma vesvese balon gibidir üfledikçe şişer ama eğer umursamazsan söner gider ☺️ İnan bana hayatta kafaya takılacak o kadar farklı dertler olabiliyor ki zamanı geldiğinde şunları söyleyeceksin kendine “ne olur olmaz şeyler yüzünden canımı sıkmışım” diyeceksin. O yüzden akışına bırak ve rabbine tevekkül et.
Sakin kalmak için ekstra evde lavanta tohumunu sıcak suya koyup kokusuyla ve yaydığı enerjiyle sakinleşenilirsin. Havalar güzelleşti yürüyüş yapabilirsin.
Kuran okumayı biliyorsan oku canım bilmiyorsa bol bol dinle çok rahatlayacaksın ve en önemlisi rabbine sığın. Kendini o zaman çok güçlü ve sakin hissedeceksin.
Ve son tavsiye içinde bulunduğun sıkıntını çevrendeki insanlara fazla anlatma seni daha çok strese sokacak cümleler kurabilirler , dost bildiklerin bile.. o yüzden sadece rabbine sığın uzun oldu kusura bakma🙈