Selam kızlar. Dün rutin kontroller için kadın doğuma gittim smear alındı ve vajinal ultrason yapıldı. Normalde dün regl olmam gerekiyordu hala olmadım. Sağ mememde koltuk altına vuran ağrı var ve memelerim çok şiş bel ve sırt ağrımda var. Gebelik olsaydı dün doktor söylermiydi vajinal ultrasonda görünürmüydü ?doktora hamilelik için gitmedim normal kontroldü regl olucağımıda söylemedim. Regliden 2 gün önce test yaptım negatifti çokta bi umudum yok ama merak ettim. Fikirlerinizi bekliyorum 😘