Geçen ay idrar yolu enfeksiyonu vardı antibiyotik kullanıyordum ama olmadı bu ayda hiç bişey kullanmadım düzenli ilişki özellikle regl 14 gün falan uygulamaya göre yumurtlama günüde oldu 12 Ocak regl başlanmış 16 bitiş 11 şubatta regl bekleniyor umarım olmuştur ne zaman test yaptırayım