mnskcr Merhabalar…İlk gebeliğim Emsey hastanesi takipliydim normalde fakat aşırı zam dolayısıyla hastanemi değiştireceğim maalesef.. Pendik yüzyıl hastanesi seylan hanıma randevu aldım. Bura da doğum yapan var mı ya da doktor hakkında bilgisi olan ??
esolinnnn mnskcr 4 yıl önce oğlumda seylan hanıma talipliydim doğumumu da o yaptırdı çok tatlı çok sevecen biridir ☺️
Meleekdincc mnskcr 4 buçuk yıl önce Esra hanım yaptı sezeryanımı çok memnundum gelinimiz de Seylan hanıma gitti yaklaşık 1 yıl önce aşırı memnundu
55esra01 4 yıl önce yüzyıl hastanesinde doğum yapmıştım doktorum Esra hanımdı. çok ilgili birisi ve doğumum çok güzel gerçekleşmişti. hastaneden de memnun kalmıştım
Aslyllmmaazz 55esra01 her dogani yogun bakima alıyorlar enfeksiyon gelisiyorlar yazanlar olmus bu konuda fikriniz nedir merak ettim
mnskcr esolinnnn 35+5 biraz geç oldu o etkileşimi kurabilir miyiz diye çok tereddütlüyüm ama yorumlara bakınca içim rahatladı, teşekkür ederim 🙏🏻