yildiz_tozu34 bmkl çok şiddetli ağrı ve kanama olmadığı sürece problem değil diye biliyorum ama henüz yeni bir gebelik olduğu için ekstra dikkat etmeniz gerekiyor 🙏🏻💖 bi süre kendinizi yormamaya dikkat edin hiç bişey sizden ve bebeğinizden önemli değil🐣
bsrm bmkl birşey yoktur inşallah yorulduğun için olmuş olabilir. Seni korkutmak istemem bende aynı hatayi yaptım 8 haftamda temizlik yaptim ertesi günü aşırı belim agirdi ve sabahina kanamam oldu cok şükür şimdi iyiyim ama 2 ay hep yatti. Nerdeyse
busaygun Haftadayım hala süren kasık bel ağrım var. Kanama eşlik etmediği sürece rahim genişlediği için normal demişti doktor