annelina Geçen sene sonuna doğru yaptırdım Eray beye gittim. Detaylıya 7000₺ verdik. Ama 1 saatte fazla bekledik. Doktor beyin işi çıkmış. Önceden arayıp erteleyio 2 3 saat sonra gelin demiyorlar. Tok gittiğim açken baktılar resmen. Bebek uyumuştu. Ama gerçekten detaylıca bütün uzuvlarını inceliyorlar iç organlarına falan bakıyorlar, işini iyi yaptı fakat bekletmeleri çok canımı sıktı.