gizemiaaa Kızlar transfer gününü de sayarsak bugün 6.günüm siz neler yaşamıştınız belirti vs Bugün hayattan bezme geldi bana çok sıkıldım kısıtlı hareket etmekten
betulmommy gizemiaaa ben işe gidip geliyodum takmıyordum hiç😆 ve o gün dayanamayıp test yapmıştım o kadar silik cıkmıştı ki kalbim cıkıcak gibiydii. Belirtimde hiç yoktu
mom28_ gizemiaaa ilk denememde hep yattım dikkat ettim olmadı şuan ikinci yine dikkat ediyorum ama saldım rahat olun çıkın bi hava alın yürüyün zaten kac gün olmus ilk 2 gün kritik yurtdışına hiç yatma önermiyolarmıs
gizemiaaa betulmommy ben maalesef evdeyim ve hava aşırı yağmurlu dışarı çıkma şansım da yok en zorlu süreç bu galiba tüp bebek de beklemek gerçekten çok yorucu kimse anlamıyor gibi geliyo
betulmommy gizemiaaa belirti arama, düşünmemeye çalış hatta. O gün güzel haber alıcaksındır inşallah🥰
gizemiaaa mom28_ doktorum da aynı şeyi söyledi fakat psikolojik olarak insan kendini güçsüz hissediyor sizde sağlıkla kavuşun inşallah 🙏🏻
mom28_ gizemiaaa Allah razı olsun çıkın bi düz yerlerde yürüyün 10 -15 dk iyi gelir hem rahme kan akışı olur psikolojik olarak da iyi olur