7+4 deyken benim de kırmızı renkli kanamam oldu ama pıhtı tarzı bişey gelmedi . Hafta sonu olduğu için acile gitmiştim iğne yaptılar . Kanamanı kontrol et demişlerdi çok şükür o sadece onunla kaldı bu gun hiç kanamam olmadı progestan 200 kullanıyorum ilk muayeneden itibaren vermişti doktorum boş gebelik ve kimyasal gebelik geçmişim olduğu için salı günü kontrolum var bakalım ne diyecek . İçini ferah tutmaya çalış bacım inş sağlıcakla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip eder rabbim 🤲🏻🤲🏻