cerensare kızlar nişan gelmesi nasıl oluyor kaçıncı haftada geldi nişanınız nasıl anladınız nişan olduğunu tam olarak
eed21 cerensare İlk gebelik benim de. Tuvalete her gittiğimde korkuyorum kalkarken 🙈 Bir şey varsa diye ödüm kopuyor valla. Karşılaşınca ne yapacam hiç bilmiyorum 😂
Rabiarabisss3 cerensare benim dun geldi pembemsi akinti kontrole gittim doktor evde sancıları beklicez dedi ara ara sanci giriyor baya saglam giriyor tabi kahverengiye döndü şimdide doktor normal diyor
halie cerensare 38+2 de tuvalete diye kalktım baktım çok az miktar kırmızı dönük leke gelmişti sonrasi sancılarım başladı devamında doğum süreci oldu
elinaz1 cerensare 35 de geldi nişanım pembe akıntıydı peşine 2 3 saat sonra sancı başladı .Erken doğum diye durduruldu doğum . şimdi 37+1im tık yok ilacı bırakalı 5 gün oldu ne zman tekrar doğum başlar acaba ki😅
cerensare eed21 illa kahverengi kanlı akıntı olması gerekmiyormuş ona da dikkat edin bende acaba nişanım gelmiş olabilir mi şüphesiyle açtım postu 😂
nidaakboga Bende burada bekliyim bari 34e giricem artık bende her tuvaleti kullanışım sonrası ne gelmesi gerektiğini bilmeden bakıyorum 😂😂
eed21 cerensare doğru bende akıntı sanarım diye korkuyorum. Keşke nişan neon yeşil olaydı 💚 fosforlu simli 😂
eed21 Fatmanur_0416 öyle ya 😂 su ve nişan ikisi de parıl parıl parlayaydı bizde stres olmazdık. Ah bu analık
Fatmanur_0416 eed21 öyle valla artık lavaboya gidince Allah’ım varsa fark etmemi sağla diye dua ediyorum 😂
cerensare Rabiarabisss3 hafif sarımsı mukuslu sümük gibi oluyor mu acaba internette olabilir diyor illa kan olmayabilirmiş
Rabiarabisss3 cerensare ilk bende nasil olduğunu bilmediğim icin araştırdığım da evet sarımsı gelen de olur diye yazıyordu benim beyaz pembemsi sümüksü bir yapıdaydı şimdi kahverengi sümüksü oldu herkese göre değişiyormuş
cerensare Rabiarabisss3 chatgpt ye sorduğumda enfeksiyon olmadığını söyledi gelen akıntının ama hala tam emin olamıyorum ne oldu ne yaşandı 😂
Rabiarabisss3 halie nasil bir sanci yaşadınız acaba kendiliğinden mi ilerledi yoksa desteklemek icin bir sey yaptınız mi