songulattepe Kızlar şuan 23+4 Haftalığım doğumum Mayıs sonuna denk gelecek hayırlısıyla💫 Şuana kadar yukarıdaki listedeki kıyafetleri aldım sizce yeterli mi? 🙃
songulattepe eed21 Benimde ilk gebelik işteee ondan soru açtım☺️😅 Belki yelek felan almam gerekir diye düşünüyorum 🤸🏽♂️
eed21 songulattepe Benim bebiş 34 haftalık Şubat ya da Mart bebesi buna rağmen sadece bir yelek aldım bence Mayıs ayında gerekmez.
eed21 songulattepe Aynen öyle. Amin çok teşekkür ederim sizde sağlıkla kolaylıkla kavuşun inşaAllah ♥️