buket_6541 Kızlar Selamün aleyküm. Ben şuan 4 haftalık hamileyim ve umredeyim. Çok yürüyüş yapmak zorunda kalıyoruz ve gelmeden önce doktora gittiğimde keseyi daha görmemiştik erken olduğu için. Sizce çok zararlı mı yürüyüş yapmak bu haftalarda
Tazebirmomm buket_6541 bende 8.5 haftalık hamileyim doktorum hala bile istirahat etmemi tempolu yaşamdan uzak durmamı söylüyor ısrarla. Kendi doktorunuzu arayıp görüşebilirseniz bu konu hakkında çok iyi olur
bsrelif Bebeğin tam tutunma ayları ilk 3 ay çok önemli 10 km’den çok yürümemeniz gerek ama sizin yolunuz kutsal Rabbim eminim ki bunda size kolaylık sağlayacak ve bebeğinizi koruyacaktır. Bol bol korunma duası isteyin rabbimden sağlıkla dünyaya gelsin inşallah 🙏🏼
zeyn3521 Yavaş yavaş dinlenerek yürümeni öneririm. Her gün tavaf etme zorunluluğun yok dinen. Oradayken 2-3 umre yapman yeteli olur senin için. Kabe’nin karşısında oturup bol bol dualarda zikirlerde bulun. Kabeyi seyretmek en güzeli diye düşünüyorum. Hatta al eline kağıt kalem bir şeyler karala o maneviyatta. :)
buket_6541 @zeyn3521 önerilerin için teşekkür ederim. Bende tavafı iki günde bir yapıyorum zaten. Biraz zorluyor ama yapacak bişey yok. Gün sonunda insanın tüm yorgunluğu geçiyor. Sadece bebek için biraz endişeleniyorum o kadar 🥹
buket_6541 @bsrelif Teşekkür ediyorum Allah razı olsun. Evet tutunma ayları olduğu için biraz endişeliyim. Rabbim inşallah korur bebeğimizi. Sağlıcakla sizde kucağınıza alın bebeğinizi🌺
buket_6541 @“silapolatt” Henüz numarası yok bende o yüzden sizlere danışayım dedim hani bu durumu yaşayan var mı yok mu diye. Teşekkür ediyorum 🌺
dalyaluna35 Canim gunluk 6bin atmalısın üstünü pek istemiyorlar 4. Hafta icin kese erken kimisi 5-6 da görüyor hemen kotu dusunme yürüyüş yapmak tam tersi vucudu dinç tutar abartmamak kaydıyla, saglikla ilerlesin insallah 🌸
buket_6541 @"dalyaluna35 Teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için biraz olsun içim rahatladı. Rabbim bize bağışlasın miniklerimizi🌺