smdmrl ne yaptınız? Geçtiniz mi özele? Benim doktorum da çok iyi Selen Seyhan Baydağ. Uzun uzun anlatıyor, her soruma cevap veriyor. Cep tel numarasını veriyor, sorularıma herzaman anında geri dönüyor. Polikliniğe girerken bile güzel enerjisi modumu yükseltiyor. Birçok doktora gittim ama artık doktorumu buldum, bırakmam asla.