anonim51 bymiraymom 39+1 gelmiyorlar içerisi rahat galiba ama artık ben rahat değilim rahmim.kemiklerim ağrıyor nasıl doğurcaz hanimlar
Emlly bymiraymom ay kız sen 40.haftadasin bugün yarın gelir dikkat et 🤭🌸ben 39 dayım daha bir haftam var gelmek istemiyor ne gelen var ne giden
babymom450_ bymiraymom evet yapıyorum ama tık yok sanırım şimdi kalkıp activating labor yapıcam iki defa
bymiraymom babymom450_ çocuk gelmek istediği zaman geliyor ya ne yaparsan yap o karar veriyor ben bunu anladım yani😂
Hm95 Bende 39+2 2.gebeliğim hala bir gelişme yok nişan sancı hiç yok bide 2 gündür ilk hamilelikten kalma vajinal dikiş yerimde şişlik var ağrı yapıyor ondan da korkuyorum
Hm95 bymiraymom pazartesi kontrolüm var soracağım yani bebek baskı yaptığı için alabiliyormuş ya da içerde iltihap gibi mi oldu bilmiyorum o yüzden tedirginim