beyzzsenturkkk eminerts ilk kızımda yağ banyosu yaptım resmen ama doğuma 1 hafta kala ve doğum sonrası güzel çatladım. bu hamileliğimde hiç bişey sürmüyorum çünkü doğum sonrası bile insan çatlıyormuş son haftalarda çatlamamak imkansız akışına bıraktım
dilanncann beyzzsenturkkk aynen benimde öyle oldu ilk gebeligimde catlagim yoktu dogumdan sonra catladim 🤭 yine az çatlak icin de olsa nemlendirmek gerekiyor bence 🥹