Arkadaşlar merhaba 33+3 günlük gebeyim ama son 4 gündür sol kol ve parmak uçlarında uyuşma var sadece sabahları oluyordu. Ama 2 gündür bazen gece de bir anda uyanıyorum karpal mı acaba diye düşündüm ama ne bileyim acile gidince hemen alttan muayene istiyorlar kabul etmediğim için sürekli bi prosedüre magruz kalıyorum diye gidesim gelmiyor.