Zamian Kizlar bu haftada grip atlatan oldumu? Cok korkuyorum nefesalinca cigerinden ses geliyor acaba bebegime bir zarari olurmu?
kuzeyinannesi09 Ben 31. haftaya girdim 10 gündür ağır griptim parol bile içmedim çok şükür artık geçti bebeğime bir zararı olduğunu da düşünmüyorum sende içini ferah tut bir şey olmaz 🌸
Zamian kuzeyinannesi09 iyi oluruz insAllah canim🥹🥹 detayli usmde falan her sey normaldi bide 32 de tekrar goricem detayliya ben Azerbaycandanim sizde 32 de tekrar detayli usm yapiyorlarmi