Haribo42 Kızlar belki benim haftalarıma yakın olanlar biliyodur az çok hamileliğim başından beri düşük tehlikem var bugün doktor kontrolüm vardı çovuk hala çok aşağıda dedi tehlike devam ediyor dedi .. benim gibi olan varmı bu çovuk nasıl çıkıvak yukarı çok üzülüyorum ya 3 buçuk aydır yatıyorum :(
Haribo42 Haribo42 resmen ultrasonla bile bakarken tam kasıkta bakıyo .. youtube da doktorlar bu haftada göbek deliğinin altında olmalı diyo :(
denizannee Haribo42 canım dinlenmekten başka bi yolu olsa doktorun da tavsiye etmez miydi zaten bu konuda insanlar sana ne diyebilir ki? Geçmiş olsun inşallah...
Papatya85 Haribo42 canım benim de öyleydi bende 13+5 haftadayım 28. Haftaya kadar yukarı çıkıyormuş.merak etme istirahat ve bol su iç .benimki biraz yükselmiş
Papatya85 Haribo42 evet benim rahim yetmezliğim de var dikiş atıldı ayrıca plasenta aşşağıda olduğu için ara ara kanamalarım oluyordu.şimdi kanamam geçti ama düşük riskim devam ediyor