Tüp bebek le hamileyim hafif kasık da ağrı var wc gittiğimde pembe bi lekelenme vardı daha önce böyle olduğunda bebeğimin gelişimi yokdu kürtaj olmuştum gene aynı şeyi yaşıycsm diye ödüm kopuyor böyle olup düzelen varmı şu saat de zaten yapılcak tek şey beklemek ilaçlarımı kullanıyorum sadece pembe kanama görüp gebeliği devam eden varmı