İlk doğumumdan olan vajinal dikiş yerimde 2 3 gündür şişlik var ağrı da yapıyor dokununca oturup kalkarken falan da şimdi de 39+1 haftalık hamileyim tedirgin oldum böyle bir durum yaşayan var mı acaba enfeksiyon mu oldu şuan doğumum normal duruyor bunu etkiler mi yaşayan var mı