Merhaba ben 18 haftalığım ve doktora gittiğim de doktor 4mm kist ve hafif parlaklık gördü başka hiçbir sorunum yok ama farklı doktora gittim 1 hafta sonra kisti aynı şekil de gördü bağırsak da ki parlaklığı nokta nokta şeklin de yok denecek kadar az dedi böyle bişey yaşayan var mı parlaklık 1 haftada azalmış olabilir mi 21. Haftam da tekrar gidicem doktora