suragungor Carsamba gunu sezaryen dogum yaptim elimle gogusumu sikinca bir damla falan sut gelmisti bebegimide emzirmistim ama emmekte zorlanmisti 3-4 kere emip uyuyordu 2. Gun sutum tamamen kesildi sut gelmeyince bebegimde emmek istemiyor sinirleniyor kafasini geriye atip agliyor su ann mama veriyorum ama cok uzuluyorum zayif dogdu besleyemiyorum kafana takma stres yapma diyorlar ama nasil yapmicam sutu olmayip sonra sutu gelen oldu mu gelmesi icin vereceginiz butun onerilere acigim
2bebisannesyim suragungor stres yaparsanız sutunuz gelmez stres yapmayın bol sıvı alın gelir inş ve bebeğiniz sürekli etmesi lazım ki gelsin emmese sut gelmez
egeemomms suragungor stres en büyük etken maalesef aklından onu çıkar canım🥲 bol bol su iç E bebekte promalt satılıyor aşırı güzel süt yapıyor ondan içebilirsin eğer sağma makinen varsa sağmayı dene gelir inşallah🫶🏻
Seyma190623 suragungor ben Vajinal doğum yaptım aynı dediğiniz gibi ilk gün bir damla damla sütüm geldi ikinci günüm resmen kesildi moralim falan sıfıra inmişti mama vermek zorunda kaldım üçüncü gün böyle bir sürü kompostu içtim tatlı falan yedim bir de sağım yapmıştım biraz gelmeye başladı tam sütüm geldi rahatladım dedim mamadan dolayı bebeğim biberona alıştı mememi almadı 1 gün boyunca meme tutturmakla uğraştım artık mafayı yiyodum vallahi. Diğer gün basladı tutmaya sonra besstlak süt attırıcı takviye aldım baya gelmeye başladı üstüm şu an emdikçe daha da fazlalaştı öneririm
yagiz_didem suragungor valla ilk çocuğumda ilk gün geldı sonra gelmedı mama verdım beslenmez dedıler sağlıklı olmaz dedıler gayet sağlıklı ıkıncıye hıc düşünmüyorum bıle mama verırım en kötü dıyorum dünyanın sonu degıl
hamisbiri2 lütfen stres yapmayin,üzülmeyin . Yeğenim 40ına kadar doğru dürüst emmedi ve mamayla beslendi. yine de sürekli emzirmeyi denedi annesi ve emmeye başladı bebek yani hiç umutsuz olmayin önemli olan şuan sizin ve bebeğinizin sağlıklı olması. 🙏
banuck Pişmaniye yiyebilirsin kulağa garip geliyor ama görümceminde aynı şekildeydi o kadar çok sütü oldu ki 🌸
annekiz6141 suragungor komposto ve bol bol su ıcıp uyumak ben kızımı 1 buçuk saatte 1 emzırdım.. Bende sezaryen oldum hastane tıpı sagım makınayla sagdım o sekılde gelmeye basladı evde de sagıma devam ettım kızım yoğun bakımdaydı sızde sagmayı deneyın kı çoğalsın Hemen kötü düşünmeyin.. Mama da anne sütü gıbı bebegınız doyuyordur uzulmeyın 🌸
Mzgnn0234 suragungor canım evdeysen banyo yap sezeryandan sonra herkesin sorunu bu benimde 3 gün yoktu çocukta emmek istemedi biberona alistigi için evde banyo yaptım sonra doldu göğsüm zorlaya zorlaya emzirdim sana da öneririm banyo yapmadan gelmiyor süt
biana Manuel el pompası yada süt sağma makinen varsa onla dene derim meme başını uyarmak lazım sütun gelmesi için bende öyle gelmişti sütün vardır illaki stres yapmamaya çalış
Alya05 suragungor Benmde ilk 3 gün süt yoktu ama sık sık emzirdir pes etmedim sarılık heçirmesin die mama verdim Onuda içmedi mecburen şırınga ile besledim Günün sonunda sütüm gelmeye başladı ve daha çok emdi şuan Benm sütümü alıyor
aydera suragungor memeyi bol uyarma sağ yada emzir bu konuda inatcı ol. Bol sıvı bestlak damla, promalt , solgarın brewes years b12 emziren annelerden suan gündemde burda öğrendim acayip süt yapıyor diyorlar araştır istersen
suragungor irmairma evet hosaf komposto promalt pekmez suyu dut kurusu falan gibi seyler yiyip ictim sicak dus aldim gogusume sicak uygulayip masaj yaptim ama elimle siktigimda bir damla bile gelmedigi icin sutum yok diye dusunuyordum sagimida 5 dk yapip birakiyordum gelmiyor diye bugun oturdum her gogusumu en az 20 dk olacak sekilde sagdim ve sutum geldi bebegim 37 haftalik dogdu coook kucuk gogusumu alamiyor ucu cok buyuk geliyor oguruyor aslinda en basinda gogusumu tutup emse belkide gelirdi bilmiyorum hastaneden de dun ciktik hastane ortamida sutumun olmamasina neden olmus olabilir ordaki emzirme danismani kocaman memen var cocuk zorlaniyo diye beni azarladi oda cok etkilemisti gelip gidip gogus ucumu sikip bebegimi aglata aglata tutturmaya calistigi icinde geriliyodum
bsrbrkysr184_ suragungor canım bol bol sağ sağdıkça gelir beslenmene dikkat et süt yapımı şeyler ye bol su iç
canannnblbll suragungor hurma, kuru incir, kuru kayısı, bulgur, bestlak damla ve 2-3 saatte bir sağım ve en önemlisi uyku 🤍
Burcu81- suragungor sağım yap gelse de gelmese de sağım yap benim bebeğim 5 aylık sütüm azalmıştı baya hemde sağım yapmaya başladım faydasını gördüm kesinlikle dene derim
dilosunuz suragungor incir uyutmasi diye bı tarif var bende işe yaramıştı bide rezene çay içmistim bundada yapacağım inşallah