maviik Arkadaşlar 7 haftalık hamileyim düşük riskim yok her şey yolunda dedi doktor ama benim kasık ağrılarım var bu da normamiş ama ağrılarımın geçmesi için progesteron yazdı bana bunun için kullanan oldu mu çok kararsız kaldım bilgisi olan yazabilir mi
ozals maviik 8 haftalık hamileyim. Kese etrafında hafif kanlanma var diye verdi progesteron. Yaklaşık 1 haftadır günde 3 kez kullanıyorum. Tek yan etkisi, hapı attıktan yaklaşık 1-1,5 saat sonra baş dönmesi ve halsizlik uyuşukluk oluyor.