Bes yıldır olmuyor besyildir çok doktora gittim hep sorun yok sorun yok .ama iki ay önce pcos dedi bir doktor nasıl olduysa adetlerim düzenli olur hep şükür. Şunu sormak istiyorum 3 ay klomen 3 ay letu kullandim catlatma iğnesi de dahil tabi hepsi farkli zamanlarda hep başarısız. Tekrar doktora gidicem eşim hiçbir şekilde aşılama tüp bebek istemiyor tekrar klomrn denemek istiyorum böyle arar verip tekrar klomen yada letuyla hamile kalan varmi belki bu sefer tutar lütfen tecrübesi olan yazsın büyük bir çıkmazdayim