Bahar4344 canım evde küçük çoçuğun var diye anlıyorum bende onun için köfte yoğurup atmıştım buzluğa poşetledim 5li falan en azından akşamları gelen giden oldu bi şekilde ama gündüz ona tavada kızarttım verdim ben pek yapamam ama anneme poğaça yaptırıp atmıştım buzluğa yine kuzuma öğlenleri veya kahvaltıya çıkarıp verdim börek sarıp koyabilirsin en azından haftada bir ilk ay için seni idare eder
Mesela kuru fasülye yapıp hazır halde kapla buzluğa atmıştım ben yine taze fasülye pişirip yine attım patlıcan kızattıp attım üstüne bi sosu ile musakka oluverdi işte bebekle küçük çocukla kızartma vs zor oluyor çünkü
Mesela kayınvalidem işkembe çorbası yaptı kalanını veriyor bana ben yine buzluğa atıyorum 2 hafta sonra çözüp ısıtıyorum en azından dışarıdaki hazır yemeklerden çok daha zararlı olur yani zararlıdır diyen için diyorum