uzaylitirtil Arkadaşlar hamilelikte saç boyatan var mı 30 haftalık ikiz hamileyim ve çok sıkıldım kendimden saçımı boyatmak istiyorum 🥲
ozguvenc uzaylitirtil doktorum bana ikinci trimesterdayken hayır demişti ama ben 33te falan boyattım 🫣psikolojimi bozmuştu artık saçım iyi hissetmem lazımdı napayım 🤭hatta bakım da yaptılar epey ağır kokuyordu ama çift maske taktırdı bakım sırasında kuaförüm
Gks_01 uzaylitirtil doktorunuza sorsanız daha iyi kuaförde çalıştım hamile olup düz boyaya gelen müşterilerim vardı ama doktorundan onay alıp bitkisel boya alıp gelirlerdi
ikicocukannesiii_ uzaylitirtil bence boyatma çünkü boyanın içinde kimyasallar var ne kadar doğal deselerde çocuğun için bi kaç hafta daha sabret sonra istediğin renge boyarsın akıl veriyormuş gibi olmasınn ama ben korkarım boyamaya
damlasv uzaylitirtil hamileiğimi bilmediğim için 3. Haftasında siyah saçımı dip boya olarak platine açtırdım çok pişman oldum öğrenince içim içimi yedi artık emzirme dönemi bitene kadar boyatmayacağım bence vicdan azabı çekmemek adına boyatmayın doktorum asla önermiyor 🥲
merve_tp Ben plansız hamile kaldım. Saçımın dibi gelmişti artık. Ve uçları iğrenç olmuştu. Hamileliğim böyle bu saçla geçecek :(( çok üzgünüm. Bir de kız kardeşimin düğünü var martta :(((
aslmoms Yıllardır ben boyatırım. Şuan boyatmamakta psikolojimi bozuyordu. Bu sebeple 14 haftada kendim boyadım. Kuaföre gitmedim çnkü ucuz olsun diye çok kötü ürünler kullanabiliyorlar. Kendimi şmdi daha iyi hissediyorum
uzaylitirtil Ay çok kafam karıştı kızlar ya ne biliyim kendimi iyi hissetmek için boyatmak istiyordum