Ben 3 4 temmuz gibi test yaptım normal gebelik testi tek çizgi çıkarken erken gebelik testi silik çıktı ertesi gün başım döndüğünde tekrarladım sadece erken gebelik testini iki çizgi çıktı yani yumurtalama günüm hangi gün olmuş oluyor yada gebe kaldıgım gün adet tarihime göre hesaplayınca uyuşmuyor tarihler kafam karıştı