isimsizuyemi aydinnhatice ciddi misin agustosa ladar 1000 lırayı gecer doruk yıldırımda 4 sene once 30 lıraydı sanırım paket almısmıydın doghm fıyatlardan bır bılgınız varmı
aydinnhatice isimsizuyemi paket almadım ben ya doğum parasını sabitledim ama 65bindi sabitlediğimde şuan yeni bir zam geldi mi hiç bilgim yok
aydinnhatice rmys568 35.haftada fiyatı sabitliyorlar ama doğum paketi almadığıma pişman olmuştum ben de
rmys568 aydinnhatice bende pismanım açıkçası,benim en son sorduğumda da 65ti yeni sordum 80 olmus maalesef