Kızlar 39+4 günlük gebeyim normali bekliyroduk pazartesiden beri nişan kanamam ve ağrım vardı sancı ve açılma yoktu .. bugün suyun azaldığı ve bebeğin tam Doğum kanalına girmediğini öğrendim. Suni sancı ile başlatsak bile bugün dopumun gerçeklemez sesi doktorum . Onyğzden 6 gibi sezeryana alınacağım . En basından sezeyan istiyordum ama doktorum normale ikna etmişti çünkü herşey en basından uygundu. Bende normale hazırlamıştım kendimi . Suan çok korkuyorum 🙈..bi yandanda oğluma kavusacgaım için heyecanlıyım kaç aydır bu anı bekledim. dualarınızı bekliyorum 🙏🏻. Kendimi iyi hissedince yaşadıklarımı da paylaşacağım sizinle ..